Ben je niet tevreden over onze dienstverlening of onze producten? Dan horen wij dat graag en zoeken wij samen met je naar een oplossing.
Wanneer kun jij van ons een reactie verwachten op je klacht?
Wij vinden het belangrijk dat jouw klacht zorgvuldig wordt behandeld. Binnen korte tijd nemen wij contact met je op om de situatie te bespreken. Ons doel is om binnen twee weken tot een oplossing te komen waar jij tevreden mee bent.
Ben je niet tevreden met de manier waarop wij je klacht hebben afgehandeld?
Dan kun je jouw klacht voorleggen aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid) Het Kifid behandelt klachten van particuliere klanten, mits je eerst onze interne klachtenprocedure hebt doorlopen. Ook kun je naar een Nederlandse rechter gaan. Voor deze verzekering geldt het Nederlandse recht.
Klacht kenbaar maken
Je kunt een klacht formeel aan ons kenbaar maken. Je kunt jouw klacht schriftelijk per post of via e-mail indienen:
Per post:
Insura Quest
Postbus 30
1687 ZG Wognum
Per e-mail:
compliance@woonnuverzekeren.nl
Vermeld altijd je naam en om welk product en polis- of dossiernummer het gaat.
