Indien je digitaal contact wil opnemen
Wil je digitaal contact met ons opnemen? Stel dan gerust je vraag door het onderstaande contact formulier in te vullen.
Insuraquest
Bezoekadres
Raadhuisplein 1B
1687 NG Wognum
Tel. 088 – 2323030
Postadres
Postbus 30
1687 ZG Wognum
E-mail: algemeen@woonnuverzekeren.nl
KvK: 50057995
"*" geeft vereiste velden aan
Wanneer reageren we op jouw verzoek?
Als je ons belt
Heb je een vraag over je verzekering? Dan kun je contact opnemen met je verzekeringsadviseur, maar je kunt ook op verschillende manieren contact met ons opnemen. Wij doen ons uiterste best om je zo snel mogelijk een antwoord op je vraag te geven.
Wij zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar op: 088-2323030.
Heb je schade te melden? Dan kun je dit melden via de button “schademelden” op de website.
De kosten voor het bellen naar onze nummers zijn hetzelfde als bellen naar een gewoon vast telefoonnummer. Deze kosten zijn afhankelijk van je telefoonprovider en abonnement.
We staan je graag te woord en proberen ervoor te zorgen dat je snel een van onze medewerkers aan de lijn krijgt. We streven ernaar je binnen 5 minuten te helpen.
Onze medewerkers zijn speciaal opgeleid om alle soorten vragen te beantwoorden. Als een medewerker je echter niet direct kan helpen, zorgt hij of zij ervoor dat je in contact wordt gebracht met iemand die je wel kan helpen. Dit kan een van onze medewerkers zijn, maar kan ook je verzekeringsadviseur zijn.
Wanneer reageren we op jouw verzoek?
Stel je ons een vraag, dan doen we ons best om je zo snel mogelijk een inhoudelijke reactie te geven. Dat geldt of je ons nu belt, mailt, schrijft of een ander verzoek indient.
We hanteren de volgende reactietermijnen:
1. Dien je een informatieverzoek in over je bestaande en/of nieuwe verzekeringen? Dan krijg je binnen 10 werkdagen een antwoord;
2. Vraag je een nieuwe verzekering aan, of wil je een bestaande verzekering wijzigen of opzeggen? Dan krijg je binnen 10 werkdagen een antwoord;
3. Vraag je om verzekeringstechnische opgaven en document (zoals polissen en verzekeringsbewijzen, zowel voor nieuwe als bestaande verzekeringen)? Dan krijg je binnen 10 werkdagen een antwoord;
4. Dien je een schademelding of een verzoek om verzekeringsuitkering in? Dan krijg je binnen 10 werkdagen een antwoord;
5. Dien je een klacht in? Dan krijg je binnen 10 werkdagen een antwoord.
Op informatieverzoeken over de wet Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG)/opvragen persoonsgegevens, reageren we binnen 25 werkdagen.
Op je verzoek ontvang je altijd één van de volgende reacties:
· We beantwoorden je vraag.
· We laten weten dat je verzoek verwerkt is.
· We geven aan dat je verzekeringsadviseur contact met je opneemt.
· We laten weten of je verzoek is toegewezen (bijvoorbeeld of je aanvraag is geaccepteerd, of je schade wordt gedekt door je polis).
· We geven aan welke informatie ontbreekt om je verzoek af te kunnen handelen.
· Als het ons niet lukt om op tijd inhoudelijk te reageren, laten we je weten wanneer je wél een reactie kunt verwachten.
We versturen papieren post uiterlijk op de door ons genoemde reactiedatum. Wij kunnen niet exact aangeven wanneer de post bij jou wordt bezorgd.
